Kiedy mogę składać reklamację? Jak rozwiązujecie zgłoszenie?

Pozostajemy do dyspozycji Państwa każdego dnia, więc w razie wątpliwości, zawsze zachęcamy do kontaktu.
Nasza reakcja na reklamację oczywiście zależy od tego, z czyjej winy powstał problem – jeśli odebrane meble nie zgadzają się z początkową wizją – ustalamy wspólnie kto popełnił błąd.

Gdy meble dojadą uszkodzone zazwyczaj klienci zauważają to już przy odbiorze jako, że zachęcamy do rozpakowania przesyłki przy naszym kierowcy. Jeśli problem zostanie zauważony w tym momencie, zazwyczaj nie ma problemu z zabraniem przesyłki z powrotem i ponownym wysłaniem przy następnej wysyłce.

Jeśli klient zauważa nowo powstałe pęknięcia w blacie, które są efektem tego, że drewno w dalszym ciągu pracuje i “przyzwyczaja” się do nowych warunków, ustalamy czy pękniecia zagrażają konstrukcji, czy są nieestetyczne lub czy za bardzo rzucają się w oczy – jeśli tak, przyjmujemy reklamacje.

W takim przypadku jeśli reklamacja dotyczy stołu, nasz kurier w umówionym terminie odbiera uszkodzony stół i zostawia zastępczy tak by nie zostawić Państwa bez stołu i po wykonaniu naprawy/nowego blatu odsyłamy go państwu przy najbliższej wysyłce.

By |2021-03-31T20:03:21+00:00Marzec 31st, 2021|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

Skontaktujemy się z Tobą !

Wypełnij formularz a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.

X
SKONTAKTUJ SIĘ !