Pozostajemy do dyspozycji Państwa każdego dnia, więc w razie wątpliwości, zawsze zachęcamy do kontaktu.
Nasza reakcja na reklamację oczywiście zależy od tego, z czyjej winy powstał problem – jeśli odebrane meble nie zgadzają się z początkową wizją – ustalamy wspólnie kto popełnił błąd.
Gdy meble dojadą uszkodzone zazwyczaj klienci zauważają to już przy odbiorze jako, że zachęcamy do rozpakowania przesyłki przy naszym kierowcy. Jeśli problem zostanie zauważony w tym momencie, zazwyczaj nie ma problemu z zabraniem przesyłki z powrotem i ponownym wysłaniem przy następnej wysyłce.
Jeśli klient zauważa nowo powstałe pęknięcia w blacie, które są efektem tego, że drewno w dalszym ciągu pracuje i “przyzwyczaja” się do nowych warunków, ustalamy czy pękniecia zagrażają konstrukcji, czy są nieestetyczne lub czy za bardzo rzucają się w oczy – jeśli tak, przyjmujemy reklamacje.
W takim przypadku jeśli reklamacja dotyczy stołu, nasz kurier w umówionym terminie odbiera uszkodzony stół i zostawia zastępczy tak by nie zostawić Państwa bez stołu i po wykonaniu naprawy/nowego blatu odsyłamy go państwu przy najbliższej wysyłce.
Leave A Comment