Polityka zwrotów

Polityka Zwrotów

1. Zwroty i Anulowanie Zamówienia
Nasze meble są wykonywane na zamówienie, według specyfikacji klienta. Z tego powodu nie podlegają standardowym zwrotom. Klient ma jednak prawo do anulowania zamówienia w ciągu 48 godzin od jego złożenia. Po upływie tego czasu anulowanie nie jest możliwe ze względu na rozpoczęcie procesu produkcji.

2. Reklamacje i Wady Produktu
Klient rozpakowuje i sprawdza zamówione meble przy dostawcy i wtedy zgłasza pomyłki i reklamacje jeżeli otrzymany produkt odbiega od zamówionego. Reklamację należy zgłosić kierowcy dokona razem z klientem udokumentowania przedmiotu reklamacji poprzez wykonanie zdjęć. Następnie skontaktujemy się z Wami w celu ustalenia co należy zrobić w tej sytuacji. Macie państwo do wyboru 2 opcje:

  1. Kierowca zabiera mebel i ustalamy nowy termin dostawy poprawionego mebla.
  2.  Klient przyjmuje mebel odbiegający od zamówionego w zamian za rekompensatę finansową w wysokości ustalonej telefonicznie z nami.
UWAGA: Za zamówiony mebel płacisz przy odbiorze po dokonaniu oględzin. Nie ma obaw, że zapłacisz za coś, czego nie zamówiłeś.

3. Proces Rozpatrywania Reklamacji przy dostawie.
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego w momencie dostawy podejmujemy decyzje o zasadności reklamacji w ciągu 15 minut od zgłoszenia – weryfikujemy dostarczony mebel z treścią maila z zamówieniem. 

4. Reklamacja w ramach gwarancji
Na nasze meble drewniane udzielamy 2 lat gwarancji która obejmuje wszystkie wady produktu nie powstałe przy udziale osób trzecich tj, gdy:

  1. Farba odejdzie od elementów stalowych przez wadliwe jej nałożenie lub w wyniku pojawienia się rdzy.
  2. elementy drewniane mocno popękają – drewno pracuje i mają prawo pojawić się drobne pęknięcia a wymiary blatu delikatnie się zmienić. Pęknięcia stanowią podstawę do reklamacji gdy uniemożliwiają użytkowanie mebla np. gdy prześwitują na wylot przez blat a ich grubość w najszerszym miejscu to conajmniej 4 mm.
  3. Okleina zacznie odchodzić od elementów fornirowanych – by uznać taką reklamacje, na meblu nie może być śladów bezpośredniego działania wody.
  4. W rozkładanych stołach różnice wynikające z „zapracowania” elementów drewnianych sprawią, że dostawki nie będą pasować do podstawowego stołu tj. że nie będzie dało się go złożyć.

Reklamacje są uznawane za zasadne w sytuacji użytkowania mebla zgodnie z zasadami opisanymi na stronie „Regulamin Użytkowania mebli drewnianych„.

5. Kontakt w Sprawie Zwrotów i Reklamacji
Wszelkie zgłoszenia dotyczące zwrotów i reklamacji prosimy kierować na adres e-mail: biuro@moblerdesign.pl lub telefonicznie: 531 951 015. Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać zgłoszoną sprawę.

Dziękujemy za wybór naszych mebli na wymiar!